09.42 GOD MORRON!

God morron allihopa!
Idag är man hemma från skolan för att jag har SKIT  ont i halsen och i huvet så tänkte jag då passa på att sova länge och bara gosa i sängen till kl 10/11 eller någonting sånt, men nejnej felefonen ringer men jag orkade inte gå ut för att svara så jag låg kvar i sängen, sen ringer det så klart på min mobil som ligger underkudden på nätterna så då svarade jag, så visade det sig att det va min storesyster Elin som ringde och ville att jag skulle sätta på hennes dator och föra över 100kr på hennes kort så hon kunde gå äta mat med ludvig, så då vart det inge sova länge för nu är jag ju inte trött längre. Och det är så fuskigt att  min syster knappt har några lektioner, hon har sovmorron nästan varie dag och nu idag har hon typ 4timmars håltimme, hon åkte ner till stan så hade hon inte ens lektion, onödigt då hade hon kunnat vara hemma och sovit, men så jag då, jag brjar alltid 08.10 och slutar senast kl 15.30 och typ tidigast 14.10 det är ju  som att jobba heltid på ett jobb och nu går jag i skolan inte jobbar! super fuskigt tycker jag! våran skolaaaa suger!

Aa men nu vart jag hungrig och ska ner och äta frukost! vi ses senare idag pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0