23 AUGUSTI 2010

Hejsan allihopa! Dagen började med att jag kom 20 minuter försent till skolan även fast jag bor tillräckligt nära, på grund va att jag inte hade en aning om vad jag skulle ha på mig för kläder. Men det fick bli ett vanligt linne med kofta. Frida hade lånat min cykel igår kväll när hon skulle hem så hon kom och hämtade mej och vi cyklade så fort vi kunde till skolan, och så klart så lägger frida ner sina smycken i min ficka i koftan sen i en sväng så flyger dom ut och en ring går sönder, så typiskt oss!
Min sista lektion va NO super segt, så slutade man 15.20 ännu segare!

Nu sitter jag hemma och är med underbara frida och johanna ska väll komma förbi en sväng snart.
bloggar kanske mera ikväll! pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0