EN VANLIG TISDAG!

Hejsan alla!
Inatt är den första natten sen skolan började som jag har sovit riktigt skönt och hade inte alls någonlust att gå upp, men det va man ju tvungen till för min frukost stog nere och vänta på mej
Sen så drog man till skolan, och sen va det bara plugg hela dagen, föutom rasterna såklart!
haha, så sista timmen så va det gympa..  SOM JAG VERKLIGEN HATAR! det va ju så klart orgenterig, jag frida och jessika är ju så bra på sånt -.-  haha vi är väll bra på att läsa karta och sånt, men inte så vidare duktig på att springa.. haha har så otroligt dålig kondetion så lär väll sätta fart i att gå ut och springa! hm, med astmasprayen i handen i ju bäst!  men vi sprang allt på gympan, så gott vi kunde, men det vart ju så jävla varmt så jag va bara tvungen att ta av mej tröjan sen kunde jag springa vidare

vist är det kult att veta vad jag gör när jag gympar (A)

Sen åkte jag hem satte mej vid datan som vanligt, finns ju inte så mycket mer att göra här!

Och nu sitter jag bara här och gör ingenting, ska väll snart hoppa in i duschen

vi hörs imorron pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0