THE LAST SONG!

Hejsan alla söta! Idag har jag som sagt varit hemma från skolan, det har varit super skönt, att liksom verkligen få vila upp sig. Jag har inte gjort så mycket, men när jag hörde att dom hade bakat äppelpaj då hemkunskapen i skolan idag så fick jag också lust att baka, så jag bakade också en äppelpaj. Men "min" paj innehåller inte äpplen/äppelbitar utan jag har äppelmos i pajen ist, därför att jag är en sånn person som inte gillar frukt, så för dom som är som jag så passar äppelpaj med äppelmos i helt utmärlt och jag lovar er den är super god, det låter inte alls gott när man hör att det är äppelmos i den, men jag lovar er smaka själva så får ni se
Aja efter att jag bakat så tog jag så klart en liten bit av pajen och lite vaniljvisp på sidan om som man bara måste ha till äppelpaj, sen gick jag upp och tog syrrans dator och satte på en film. (THE LAST SONG) verkligen super bra, jag vet inte hur mycket jag grinade. Men ni som inte sätt den borde verkligen se den!

Nu sitter man här i soffan med datan iknät och fötterna/benen på bordet(A)
Min syster ligger och typ halv sover bredvid mej, och jag funderade på om jag ska kolla på en till film eller om jag ska hitta på någonting annat!

Men ni får ha det så bra för det ska jag ha, pusshej (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0