HMM, BÖRJAR MAN BLI SJUK?! :(

Så klart så vet inte Frida hur man lägger in bilder på datan från en iphone så bilderna får komma en annan dag

Sen frida drog har jag bara tagit det lugnt tittat lite på datorn druckigt varm chocklad, jag har ont i halsen och huvet så vi får se om det blir någon skola för mej imorron!



Hihi, här ska frida gå hem, i regnet -jippi nu blir man blöööött!

Det blir ganska korta inlägg har jag märkt, men jag vet inte vad jag ska skriva och jag har ju nyss börjat blogga jag ska föröksa skriva lite mera, och om saker som är mer intressant! Aja, jag hittar inga bra bilder jag kan lägga in, tror nog att jag lär börja ta mera kort, men nu är jag as trött och ska väll lägga mej i sägen och titta på film!

Gonatt! puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0