TISDAG!

Idag blev jag väckt av mamma halv 7 som vanligt, och tittade ut igenom fönstret och ser att det spöregnar idag va det en sånn hära dag då man bara ville stanna hemma i sägen och sova, och sen sätta sig framför tv och titta på en rolig film med nått varmt att dricka! Jag hade inte alls lust att gå till skolan imorse. Jag hade ingen lust att gå eller cykla till skolan så jag tog bussen ist Jag gick till 3 tror jag, en lång och seg dag idag också, men i morron slutar vi tidigare tror jag. Sen när skolan äntligen slutat så drog jag och frida hem till mej och tittade lite filmer på datan!
Så nu sitter jag här och gör ingenting frida har dragit hem för att äta, hon ska skicka lite bilder till mej senare som jag kanske lägger ut på bloggen, men det är inte dagens bilder.. men skit samma!

men jag ska lägga ut några bilder nu, blir väll sen i helgen, och när jag och frida va och fikade efter att hon äntligen kommit hem från grekland.. gissa om hon är brun eller vad (A) sen någon bild från idag!   




Här sitter frida på syslöjden idag;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0