SE OM NI VILL!

Jag tänkte ge er lite film förslag eller rättare sagt visa er vilka filmer jag har tittat på nu när jag varit sjuk.
Det är 3 stycken super bra filmer, vad jag tycker iaf, jag har ju visat er 3 andra filmer som jag la ut i ett tidigare inlägg som ni säkert redan har läst/tittat. Jag vet ju inte om ni är intresserade eller ni kanskte till och med redan har sätt filmerna, men ni som inte sätt dom borde se dom.
Alla har ju olika film smaker, och jag gillar alla slags filmer, skräkfilmer, romantiska filmer, familjefilmer, krigsafilmer, att jag gillar all typ filmer vet jag inte. Det är samma med musik jag gillar typ alla slags låtar.

Men iaf ni som är intresserade så kommer filmerna här!



HOW TO LOSE A GUY IN 10 DAYS
Den här filmen handlar om 2 personer som jobbar med samma jobb fast inte i samma "frima" eller vad man ska kalla det. Andie bestämmer sig för att skriva om hur man mister en kille på 10 dagar, vilket betyder att hon ska ragga upp en kille på krogen och sen få honom att bli "kär" i henne och sen så ska hon göra så många mistag som möjligt för att han ska lämna henne inom 10 dagar! Men det roliga är att ben får samma uppdrag som andie. Och för att han ska lyckas med sitt jobb om diamanter så ska han få andie att bli förälskad i honom, och bli hon förälskad i ben så vinner ben förslaget om diamanter för alla!
Tittar ni på filmen så fattar ni vad jag menar jag kan inte skriva allt om filmen.




THE NOTEBOOK
Det här är en super bra film, handlar om kärlek.
Det är så svårt att förklara den hära filmen. Men det jag kan säga är att det är två personer  Noah och Ali, och i början på filmen så ser man dom som gamla, Ali har blivigt dement och hon mins ingenting därför så vill Noah läsa en bok som han har skrivigt om doms liv till Ali för att få henne att minnas. och under tiden att Noah läser så får man ju så klart se det som film. Den hära filmen är kronglig att beskriva och det är därför jag ger det som ett förslag att ni borde se den.




THE BOY IN THE STRIPED PYAMAS!
Den hära filmen är så otroligt  hemsk och sorlig.
Och jag vill inte berätta om filmen, utan är ni intresserade att se filmen så se den!
Att jag inte vill berätta om filmen är för att den är så otroligt svår att förklara och ska jag berätta filmen så kommer ni fatta vad som kommer hända!  Men den hära filmen är en sån film som man kan gråta i evigheter!


Kommentarer
Postat av: Anonym

pojken i randig pyjamas är ju inte så svår att förklara vad den handlar om, den handlar ju om hitler o de :p

2010-09-05 @ 00:41:01
Postat av: AGNES

SVAR: njae, kanske inte men jag viste väll inte vad jag skulle skriva om den för att någonskulle förstå. suger på att förklara :)



kram

2010-09-05 @ 01:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0