HOPPAS DET ÄR ÖVER NU?

Jaa, då har man snackat om det igen, och hoppas att du menar ALLVAR den hära gången, vill inte att det fortsätter så här det orkar jag inte med, ingen idé att lägga energi på fel saker eller hur?

du vet mycket väl att kämpat och försökt sedan den dagen kom, och hur hårt det slagit i mitt hjärta, jag vet att du vet det..  Orden du sa till mej idag, dom orden tror jag på, och hoppas att du kan hålla dom orden och inte svika mej igen, för på sitter vi där igen och sopar undan allt gammalt skit under mattan igen. och sitter där på msn med webbarna på och skriver som fan och ser varandras tårar rinna ner för kinderna i floder.. 

och så vill vi inte ha det!

vi kan
vi vill
vi SKA ♥

Kommentarer
Postat av: frida

du vet att jag menar detta nu. vi grejjar dethär. det gör vi. jag älskar dig.



vi kan, vi vill, vi SKA !!! <3

2010-12-06 @ 22:26:25
URL: http://fridawandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0