KNASIGT ..

Gör ett snabbt inlägg innan  jag drar mej till sängen, idag en helt vanlig skoldag, eller nä inte riktigt saknades ju en flicka.. jessika såklart.. men det dröjer inte länge förren hon är här igen.

Aya efter skolan drog jag hem för att plugga SO till provet imorron, jag tror nog att det kommer gå bra.
Imorron ska jag vara med jennifer, får väll se vad vi hittar på.. kanske drar ut till pulka backen utanför och sen titta film eller nå, vi får se.

sitter väl uppe ett tag till sen ska jag lägga mej och sova så att jag kommer upp imorron 

Gonatt och sovsött alla. PUSS&KRAM

bilder kommer nog imorron har inte tid att fixa fram bilder som tydligen inte finns -.-  ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0