KOMIGEN KOMMENTERA OCH HJÄLP MEJ!?

hejsan, skolan idag då, jag hade engelska prov och jag tror att det gick rätt bra, sen tog jag och jennifer bussen hem till mej, och satte på oss, dubbla tigths och linne tjocktröja och jacka med mössa och vantar, och gick ut och gick och sprang i 2 timmar och 20/30 min kanske  skit drygt när det snöar och blåser så mycket.
Nu är jag hemma och ska duscha snart.
men hörrni ska jag sätta igång med en frågestund? tyckte ni var dåliga på att kommentera när jag frågade er om vad ni ville att min blogg skulle ändra på, jag vet att den suger men kan inte hitta på någonting för att lyckas göra den bra?
KRAM.
min mobil kamera ville inte vara bra idag -.-

Kommentarer
Postat av: Petra

Är de jennifer eller Frida? :)

2010-12-10 @ 16:44:33
Postat av: Petra

Är de jennifer eller Frida? :)

2010-12-10 @ 16:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0