MIN FIN FINA JULGRAN -.-

Ja, klara fick fixa min blogg hur hon ville för jag förstår mej inte på sånt, hehe 
Men bra blev det väl?  ska fixa en header som hon får sätta in efter jul..
nu kommer iaf resten av bilderna 
mammas julklappar från mej och elin..
pappas från mej och elin, saknas en sak bara som elin ska fixa imorron
så min systers julklappar från mej  en dyr syster jag har -.-
HAHA ful
tröja från bikbok 250 kr
ring från glitter  kommer inte ihåg hur mycket den kosta med 80 kr kanske?
hörs senare KRAAM

Kommentarer
Postat av: elin

julgranen <3<3<3

2010-12-23 @ 11:19:23
Postat av: Anonym

fult att ni alla har lika ring.. haha



du frida och elin

kommer väl någon mer också. haha

2010-12-23 @ 15:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0