SÖNDAGEN SOM INTE BLEV SOM DEN SKULLE..

söndag som sagt, är inte riktigt som de ska.. men vi får se hur det går med den saken♥
har iaf precis ätit, och städat till på övervåningen efter allt folk som var här igår, bäddat till min säng.
Ska snart hoppa in i duschen och göra flätor och sen titta på film eller läsa lite i boken: pojken som inte fanns!
Ni som följer min blogg vet att jag läst boken: pojken som kallades det! det är första boken och nu är jag på andra.
hoppas ni haft en bra och mysig helg, för det har jag haft♥  älskade stunden men vet inte vad jag nu ska göra av den..

Kommentarer
Postat av: Anonym

jasså? :) vad gjorde du hela helgen då?

2010-12-19 @ 21:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0