HELGEN

Hejsan♥
lite dåligt bloggande i helgen men men.
I fredags va jag med jennifer och frida, hemma hos andy men några, gjorde inte så mycket men hade väl kul.
sen sov jag och frida hos jennifer, vi drog kanske halv 1 eller nå. 
I lördags, va jag och jennifer med massa här hemma hos mej, hade köpt godis och chips.. men gissa om allt godis och sånt va slut när jag och jennifer ville ha -.-  kolla på film också, nån horror on elm street.
alla 6 killar drog väll vid 12 halv 1, hade ju så klart 2 skotrar med sig, stakarna som fick skjutsa och hämta typ hela tiden. menmen i fredas va det iaf roligare, va väl för nåra tjejer eller nå.
och nu är det söndag jennifer sov här inatt, hon somna väl vi 2 halv 3.. men jag va typ inge trött.. eller så va det för att jag inte vågade sova 
somnade iaf vid halv 6 tror jag.
sen lucian på skolan i måndags.
jag och jennifer ville inte ha maten i skolan så vi köpte oss en varsin baguette och en chocklad boll.
hos jennifer när vi tittar tv hela morron.
sen va det väl bara att tralla hem till mej och städa övervåningen.. lär ju vara fräscht när folket skulle hit.. men nu ser det ju för jävligt ut.. bara att städa idag också.
sen vet ju alla att jag här världens sämsta kamera 
men de va bilderna .. ska bli lite bättre på att ta kort osv.. ♥
hopps ni har haft en bra helg och ha en mysig söndag KRAAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0