MÅNDAAAAAG !!!!

hejsan sötnosar♥
Måndag idag, varit en kort dag, på morron gjorde vi bara klart lite rättningar på en NO/SV uppsatts och jag fick VG på den ( nöjd ) hehe, sen skulle vi ner till gympasalen för att göra nå 10 kamp, sen hade vi svenska bara att sitta och läsa och sen va det film, vi kollade på nå mcdonalds film och sen så slutade vi 10 över 2 tror jag.
Tänk att snart är det fredag, vilket innebär att det är julafton som jag längtar till ♥
efter skolan gick jag och frida ut med den sista reklamutdelningen, vad snäll jag är som hjälper henne med det 
vi hörs senare KRAAAAAMISSS
frida och jennifer skojbråka, nyss ramlat och jennifer springer för livet.. HEJDÅ 
PLATSEN ♥
tror nog att jag ska ta och önska mej en ny kamera eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0