ONSDAG

hejsan har inte haft tid att blogga♥
idag så åkte jag ju hem till frida på morron vid halv 8, somnade där till kl halv 9 / 9 sen tror vi ner till skolan, fikade och ficka våra betyg, hade G i alla ämnen förutom engelska där vart det IG -.-  men i slöjd fick jag VG, till sommarens betyg säger lärarana att jag säkerligen kommer få VG i bild, gympa, svenska, HK, kanske något mera vem vet..
Drog till valbo med mamma elin och jennifer, vi typ en 30 min bil kö ute på motorvägen -.-  men vi sätte på radion och höjde volymen och sjöng mys mys..
jennifer köpte julklappar och mamma en tröja till mej, som jag ska ha på julaton.
Plus att vi fick med oss en julgran hem.. som skit ful -.- och visade sig vara en blågran..  ja man kan ju inte säga att den är så grön, mera år grå/blå håller.. men med en massa silverkuler och annat så vart den ganska söt.. 
Nu ska ni får se lite bilder på julgranen och lite annat och slippa läsa mera tråkig text  HÖHÖHÖ!!
nyvakna flickor.. hmm men bara för att bjuda på oss själva lite grann 
frulle
så var det fika nere vid skolan, tomten ligger i min bil just nu.. undra om den är stenhård .. 
kommer mera biler sen klara ska fixa lite saker

Kommentarer
Postat av: MM JAG SJÄLV

hehe p.s.. han inte rätt stava ord och sånt, så försök att fatta endå.. hehe fick lite bråttom där.. dom andra bilderna kommer om en liten stund :D:D <33 KRAAAAM

2010-12-22 @ 23:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0