HEMMA IGEN!

Heejsan sötnosar♥
Nu är jag hemma igen, efter en lång helg i Eskilstuna.
Friade ju jul där med mamma pappa elin mormor mammas syster och hennes kille.
Jag fick en iphone 4
3500 kr
en platt och lock tång i samma
miniral puder
sminkborttagningsmedel
en rund halsduk
2 parfymer
ansikskräm
de va väll allt tror jag, jag är faktiskt nöja, hade inte räknat med att jag och syrran skulle få en varsin iphone 4.
kommer lite bilder här då
funderar super bra
blir nog mycket bättre på dom som har längre hår♥
iphone 4
luktar skit gott
pengarna insatta på bankkort dock
2200 kr av mormor och farmor & farfar, som sätts in på banken
ja de va väl mina julklappar
hoppas ni fått bra saker i julklapp
KRAM vi hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0