BRANDBIL PÅ G

hejsan, onsdag idag då och imorron är det ju torsdag vilket innebär att jag har engelsk prov, har pluggat mycket och hoppas att det går bra. 
Inte gjort så mycket mer en att pluggat idag faktiskt.  Och just nu sitter jag och webbar med frida, och innan jag drar mej till sängen ska jag gå igenom engelskan en extra gång
iskolan idag hade vi tjejer iklassen HK och så går brandlarmet, vilket inte var en övning denna gång..
vi har två stycken gubbar på skolan som håller på och kollar i "rören" eller va det är i skolan uppe på vinden eller nå, och då stängde dom av ventealtionen. Då mattanterna eller vi på HK inte får använda fläktarna och då gick brandlamet, brandbil kom och tittade till allt och sa att de var okej men när vi väl hade kommit in igen så började det tjuta så vi fick gå ut igen, sen så var det lugnt.. rätt bra faktiskt missade lite från SO 

KRAM PÅ ER!
jag som inte äter lussebullar fick lite av violas fina kladdkaka. 
ni som inte vet vem viola är så är det våran HK lärare.
elin
jennifer och sina fina lussekatter hon tog med sig ut
frida
jag
brandmännen och en arg tant
ligger i fridas knää och spelar ett pepparkaksspel super roligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0