VARIT UTE I "SNÖSTORMEN"

precis när jag lagt mej i sängen med min bok så smsar frida och frågar om jag vill följa med henne ut med reklamen som va lite sen..  och självklart hjälper jag henne med det, även fast det är snöstorm ute -.-  Frida ramlade en antal gånger kan jag säga 5-6 gånger kanske.. hehe men vi hade kul iaf..  sen fick ja nå problem i benet.. gick där ute i stormen som en gammal gumma och halta! HÖHÖ
någon mera en de hära huset som har en vit julgran? hehe 
vist kan de vara fint, eller det är fint med vitjulgran om man kollar in lite bilder på google 
men jag håller mej till gröna granar ♥ thihihi
KRAM PÅ ER   ( DAGS FÖR MEJ ATT DUSCHA )  GONATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0