ATT VISA KÄRLEK OCH VÄNSKAP VAD ALLT JAG BAD OM!

Jag älskar er, och tack för allt stöttande jag fått från er tjejer. Det betydde så otroligt mycket för mej.
Ni har tagit upp hela mitt hjärta ni två, och DU, du vann.. du vann över alla dom hjärtat.
Orden till er säger allt, allt jag sagt till er, och vad jag sagt till dom om er stämmer in så otroligt. Ni inser vad man gör för sina bästa kompisar. Dom försvann och ni tog upp en större del.

Jag älskar er Jessika Anskoff och Jennifer Linderstam.




Kommentarer
Postat av: jessika;)

loveubabyyy<33333

2010-11-21 @ 22:53:42
URL: http://jeessikaanskoff.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskar dej med gumman! (L) du är värd det bästa!! <3333

2010-11-22 @ 16:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0