ESKILSTUNA NU DÅ ....

Jaa, då har man kommit hem från skolan för ett tag sedan, och sista timmen hade vi HK, gjorde soppa och smulpaj.

Då är det bara att packa väskorna och åka då.. drar till mormor över helgen och tydligen hade inte kusinerna tid att träffas,  men som sagt det förvånar mej inte ....   aya önska man kunde stanna hemma.. men nu blir det bilmys med film och annat.  

Hörs på mobilen om de är något..  jag lämnar inte ut nummer på bloggen men till er som känner mej. 

Vi hörs när jag kommer fram annars, puss och kram! ♥ hoppas ni får en bra helg..

p.s satte upp min julstjärna idag 


Bild sen i helgen  (A)  jag och jennifer... 

www.jenniferlinderstam.blogg.se     

jennifers nya blogg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0