HUR MYCKET SKA MAN GRINA?

Hejsan, idag vanlig skola sen hem med jennifer och sen kom jessika, pluggade och snackade lite och sen drog jag och jessika till stan, vi skulle ha dansat, men jag har ju haft ont i huvudet hela veckan och tagit massa tabletter och skit så sket vi i det och gick och fikade på ett fik. Och nu är jag hemma igen.

Som sagt den dära boken jag läser. POJKEN SOM KALLADES DET.
det finns 2 till böcker,  POJKEN SOM INTE FANNS och POJKEN SOM ÖVERLEVDE.
som sagt kunde jag inte släppa boken ur händerna idag, med min mp3 i öronen med en musik som jag älskar att lyssna på till den hära boken, och så satt jag på rasterna och vissa lektioner och bara läste och läste,  och jag kunde verkligen inte hindra mina tårar, utan satt och grinade varie rast, så hemsk så otroligt hemsk.

JAG KAN INTE SLUTA SÄGA DET, NI SOM INTE LÄST BOKEN.  (LÄS DEN)

aja nu ska jag fortsätta läsa, ha det toppen alla!  KRAM






Kommentarer
Postat av: jessika;)

hahaha, jävla hängpattar XD :) <333

älskar dej gumman (L)

2010-11-19 @ 07:10:45
URL: http://jeessikaanskoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0