JENNIFER LINDERSTAM!

Hejsan, måndag idag då. Jag va osäker på om jag skulle gå eller inte, men fick inte en bra anledning att stanna hemma, så jag tvingade mej upp ur sängen och tvingade mej tillskolan, kände vid varie steg att jag bara ville vända mej om och gå hem igen.. men det lär ju inte bli bätter, men jag fick en bra dag iaf, bättre en vad jag hade trott och mitt liv kommer att fixa sig, (vissa av er som läser min blogg vet vad det handlar om)

vad jag en har gjort dej så har du inte rätt att göra dom du gör, eller som du gjort. och jag hoppas att du lägger ner nu, och slutar lägga ner engeri på mej, så onödigt. hoppas att du går vidare och lever ditt underbara liv som tydligen är det bästa.

sitter här med jennifer och myser med musik och fixar en blogg till henne ♥

älskar dej gumman!








fett sliten, men bara för att lägga ut bilder så aa:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0