P.S I LOVE YOU

Hejsan, kom fram till eskilstuna vid 8 tiden ungefär. Och jag och syrran va jätte trötta så vi gick och la oss i sängen och kollade på film. Men jag somnade innan vi ens hade kommit till halva filmen så vi ser klart den idag.
mamma och mormor åkte och träffar morfar och då passar pappa på att gå ner till stan och jag passar på att ta ett vamt bubbelbad, sen går jag och elin ner till stan och kollar lite.

ha det bra.  nå får 2 bilder nu, resten får ni när jag kommit hem, jag var så klanting att jag glömmde ta med sladden som man föröver bilder till datan.

Puss och kram. ha en bra lördag.





sitter i bilden och ska titta på film,   P.S I LOVE YOU  skit bra film


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0