TORSDAG 25/11

Hejsan. torsdag imorron vilket betyder att det är fredag, och imorron åker jag och familjen till Eskilstuna till mormor och kusiner, åker säkert och träffar på morfar om han nu minns oss, som sagt så bor han på ett sånt där gammelhem. 
Idag har jag varit i skolan och sen efter det drog jag jennifer upp till yasmine för att vänta tills halv 5, då åkte vi ner på stan och köpte lite kläder. Jag fick med mej 2 tröjor. Och sen va det meningen att jag och jessika skulle dansat, men vi orkade inte och jag hade helt plötsligt ONT i magen -.-  aya hemma nu iaf, myser och lyssnar på musik. 

Kram ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

min snygging!<3

2010-11-25 @ 23:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0