TRÅKIGT INLÄGG.. JA VET :/

hejsan sötnosar
buurr va jobbigt det var att gå upp imorse, trotts att jag har vid 30-40 grader i mitt rum är det iskallt när jag sticker ut fötterna ur täcket..  men kom upp tillslut, hade ingen aning om vad jag skulle ha på mej, så tog någonting enkelt och mysigt..   hade super svårt att somna igår, men somnade till slut vid 1-2 tror jag -.-

Idag kom skolkorten från skolan, äntligen säger jag bara, va nästan sten säker på att dom skulle komma idag.. men jag är jag alldeles för trött för att lägga ut bilder osv,  ska fixa in skolkorten på datan imorron, så får ni se mitt kort och mitt jessikas yassies och fridas kompiskort ♥


Ha det bra  Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0