JESSIKA ANSKOFF ♥

jaa, hallåhallå!
Orkade inte blogga igår, va för trött för det, och kände bara för att slänga mig in i duschen och sen i sköna sängen.
Jag va som sagt med jessika igår, gjorde inte så mycket, men va ett tag sen vi träffades förutom i skolan, så vi tralla hem till mej och tände hela rummet fullt med ljus och hade mys..
Idag va jag också med jessika en stund, och det blir jessika imorron också, vi ska liksom på dans♥

Känns ganska skönt att snön kommit ändå, hellre vitt och mysigt, en grått och tråkigt, dock att jag gillar att åka skidor (A) och älskar julen. Får väll se om det blir sälen med jessika, jag måste ju bara med, är ju som en tradition, följde med i 6-an och 7-an och nu går man ju i 8-an!

här kommr bilder från igår och idag, även skolfotto













hemkunskap











I 7-AN                                         I 8-AN               ....................




inte världens bästa,  och super dålig kamera på mobilen -.-

aja ha det så bra KRAAAM













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0