UTOMLANS

hejsan, igår bloggade jag ingenting, varför jag inte gjorde det vet jag inte, igår va mamma och pappa borta på fest iaf, så jag och syrran hade huset för oss själva. Så jävla skönt de.

idag har jag färgat håret, och varit med frida en stund sen bara suttit vid datan och nördat mej





hehe skola imorron då.. känns trök, men snart är det ju  jullov,  och då kommer julafton och nyår, ska bli så mysigt. det blir inge utomlands i år, utan min familj och en till familj åker till thailand i 3 veckor eller mera, nästa jul, det är bestämt och allt, ska bli så otroligt roligt.
jag var ju i thailand 6-an i 3 veckor över julen och nyår, med en familj så det blir samma familj nu.

men i år firas det med snö julgran m.m nästa år med sol god mat shopping och annat!

KRAM











lite bilder sen thailand i 6-an

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja gud vad roligt det kommer bli nästa år!! :D

haha, undrar hur det blir med våra kompisar där nere ;) <3

2010-11-15 @ 21:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0