MORGON FRISYREN -.- !! OCH EN PLATTÅNG SOM BRÅKAR!! = INTE BRA.

Hejsan, tisdag idag som sagt. och min dag började inte alls bra. jag duschade igår kväll och undernatten blir håret riktigt cp.. och så vaknar men och ser att håret står åt alla håll, och aa allt man kunde göra åt denna morgonfrisyr va att PLATTA håret...   men vad händer inte då? Joo precis efter att man plattat halva undesidan av håret så går plattången av..  sprang runt i huset för att leta efter min gamla, men som tydligen sprungit iväg någon annan stans.. vart på SÅÅ dåligt humör och struntade i om jag kom försen eller inte till skolan..
Så 16 över halv sprang man till skolan, i världens blåsigaste väder och kom precis i tid till Eva. skulle göra nå tester och sånt, och det fungerade bra, hon va jätte trevlig och snäll.. sånna människor gillar man.

Min plattång va redan sönder och va inte riktigt som den skulle, men inte hade jag räknat med att den skulle gå av? iallafall inte idag när jag som mäst behövde den..  men jag lyckades få ihop håret någorlunda i en hästsvans även fast den spreta lite åt alla håll så fick den duga..

här kommer bild på min...underbara..plattång!!!





försökte få tillbaka den på plats, men det gick verkligen inte..















jag och jennifer tog bussen hem till mej, för att det verkligen inte gick att gå.. blåse fan iväg, ställde mej på en plats med is, och kände hur jag åkte med vinden.. rätt coolt.

kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0