MIN FINA RESA TILL ESKILSTUNA

Halllå allihopa, nu är man hemma från eskilstuna, har inte gjort så mycket, va nere på stan en sväng och fick med mej ett par leggings från gina tricot. Syrran fick med sig en tröja, bild kommer. 
Så idag har jag bara suttit i bilden, och nu blir det bara mys, och webba med frida ikväll!! ♥



200 kr


250kr





köpte korv och annat gott på sala. kommit halvvägs. 



sen tittade jag på film sista biten.  P.S I LOVE YOU.





framme i mormors lägenhet



raktfram är stan.



lördag morron dags att ta ett bubbelbad, innan kusinerna kommer på fika.







så kom kusinerna vid halv 4 ungefär..
fick en massa gosaker av min morbror, som jobbar med att dela ut marrabo chocklad till affärerna. chips och annat.





sen va det redan söndag och de va dags att åka hem 






alltid bra med filt och kuddar med när man åker bil långt.



så va man hemma..  vi hörs senare ikväll KRAAAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0