ALLA GÖR MISSTAG! MER ELLER MINDRE

Igår, va jag som sagt på middag hos några med familjen, sen kom man hem gjorde ingenting, mer en att låg i sägen och SMSA SMSA SMSA ... aja jag får skylla mej själv.

hela dagen idag har jag varit hos frida, medans hon och johanna var ute och dela reklam, tittade på lite filmer och sånt.

jag hatar mej själv, men jag ångrar mej inte. men jag borde inte gjort det, jag fattar inte vrf.
men gjort är tyvär gjort, finns inte så mycket mer att göra åt denna sak, mer en att låta "BLI".
hatar tanken, men det går över.
tänker iallafall inte byta skola längre. får nöja mej med det jag har.

jag har sagt det flera gånger, och jag säger det igen FÖRLÅT!!

vissa av er vet vad det handlar om! jag vet det är äckligt, det är sjukt gjort m.m, orden räcker inte till men jag kan ju inte göra det värre en vad det redan är!


(jag älskar dej)

på grund av allt detta och all jävla ångest så har jag inte tagit kort idag, så blir inga bilder!

KRAM PÅ ER...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0