HÅRD DAG!

Hejsan alla, idag har det varit skit jobbigt, efter allt slitande med tomten igår så har man haft skit ont i nacken idag, och även i benen.
Mamma väckte mej vid 9 och då va det bara att kliva upp väcka syrran och äta frukost den ut och trampa/kratta jord igen, sen gick vi in för att äta lunch vid 12, efter det gick jag upp och ja mej i soffan och somnade, vaknade kl 3 eller ja elin väckte mej och sa att vi skulle ut IGEN?:o ÅHH jag som skulle jobba matte, så gick jag och la mej och sov, men det va tiktigt skönt, sen har jag inte gjort så mycket ska väll snart ta och duscha och sen sova SKÖÖNNTT i min säng! ♥











vi hörs imorron gonatt

KRAMIS ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahha men agnes!

2010-10-04 @ 17:42:50
Postat av: elin

fan vad snygg syster du har!

2010-10-04 @ 17:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0