HOPPAS DET SLUTAR SOM JAG HOPPAS!

Jaa då va det fredag igen då, helgen blir inte som jag tänkt att den skulle bli, menmen vad ska jag göra åt saken.

Men idag har skolan gått rätt fort, vart lite problem där ett tag med kompisar och skit, onödigt tjafs, som jag inte fattar hur dom kunde bli så sura för. Men det är över nu hoppas jag, för mej är det redan bortglömt.
Jag kan lova er att  för första gången på alla år har vi haft en skit snygg vikarie denna veckan iskolan, men kunde inte sluta titta på honom.. helt sjukt(A)

efter skolan följde jag med frida hem för hon skulle städa lägenheten sen drog vi hem till mej och nu sitter vi här, trötta som as, och vi vet inte vad vi ska hitta på idag. Imorron har jag nog inget planerat heller får väll se vad jag hittar på för någonting,  men på söndag ska jag vara med anna lundqvist iaf, jag vet inte vad vi ska hitta på men det fixar sig (L)

vi hörs senare

JESSIKA OCH ELIN ni vet att jag älskar er hoppas allt är bortglömt på måndag (L)  hoppas ni får det bra ikväll
och jessika vi får väll göra som vi tänk en annan gång.  puss och kram på er !♥

jag har tyvär inte tagt några kort idag, men jag lägger ut bilder ikväll/senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0