IDOL ALICE HAGERBRANT 2010

ja jag vet inte vad jag ska säga men idag fick jag reda på att Alice Hagenbrant lämnat idol.
Jag tycker det är grymt synd att hon gjorde det, hon är super duktig på att sjunga, jag tycker även hon är grymt fin.  Alice va liksom min egna idolvinnare, Jag älskar hennes röst verkligen.

Jag har alltid drömt om att kunna sjunga, att någon gång stå där inför folk och sjunga, och veta att man sjunger bra.  Jag kan ju erkänna att jag är riktigt avunsjuk på alla er som kan sjunga.

Men aja Alice gjorde sitt val, att lämna idol och fortsätta i sin egen takt och stil.
Alice har någonting speciellt,och när jag sätter på en låt som hon sjunger, kan jag inte låta bli att inte ställa mej upp och sjuna med, och för att inte alice fina sångröst ska bli förstörd när jag sjunger så lär ha så högt att jag inte ska höra mej själv.

Men jag kan bara säga riktigt synd att Alice Hagebrant hoppade av idol..  men ja hoppas iaf att hon släpper en skiva eller något, då går jag till affären och köper den direkt.


JAG ÄR ETT STORT FAN TILL ALICE!!

haha gonatt PUSS&KRAM alla, sov sött ♥

jag ska fixa så att jag kan läa ut videosar och sånt, så snart som böjligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0