SJÄLVKLART.. JAG VISSTE DET..

hejsan..  har nyss kommut hem från skolan, och det har väll varit så där,när ja gick hem så snöade det.. kanske dags för vinter nudå.
Nu ligger jag bara i sängen med datan och väntar på att något ska hända, ska till IKEA med pappa och pappa och köpa saker till rummet och till allrummet inte allt för att syrran ska inte med, så detaljerna får bli senare.

det blir ingenting i helgen heller, klart att någon och något alltid ska komma invägen..
så jag vet inte vad jag ska hitta på idag eller imorron, vi får väll se hur det blir

kram♥

Kommentarer
Postat av: jessika

pappa och pappa?XD

2010-10-16 @ 15:48:13
URL: http://jeessikaanskoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0