TEXTEN SÄGER ALLT

tappat kontakten är vad vi har gjort, hade hoppats på någonting längre, en längre och bra vänskap, men att ni bor där ni bor har jag inte råd att åka, allt med er va underbart och den tiden med er va den bästa tiden i hela mitt liv, jag behövde det jag fick av er, men jag behövde inte sorgen och sveken som allt slutade med.
ser ni det här vill jag bara säga att ni är allt, äkta vänner, och jag litar på er och saknar er mer en vad ni anar.

jag funderar på att komma ner någon dag, men har ingen aning om vad jag ska göra där, eller vart jag ska ta vägen..  men ska jag komma får ni säga till!

jag behöver er ♥ och inte bara en utav er, utan alla      KARM PÅ ER

Kommentarer
Postat av: Frida

naaaaawww, hjärtat! dom tänker på dig med det lovar jag! älskar dig! <3333333333

2010-10-17 @ 22:25:41
URL: http://fridawandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0