TOPPEN..

gomorron♥
Igår va dagen rätt lugn, anna kom till mej vid 2 ungefär, vi gjorde inte så mycket, men vi pratade satt vi datan gick ut en stund och lite sånt, vi båda va rätt trötta.
Sen mot kvällen fick jag massa onödiga samtal,  jag säger bara tack elin hellman för dina fina ord du skrek åt mej.

Jag hade hoppats på att det här va över? jag har försökt ring er båda, men ni vägrar svara. skrivigt långa sms, men ni svarar inte?

men en sak som jag inte fattar?  bli sur över ett grupprum?  och skrika damp fitta och massa sånt?
och sen lägga ner all skit på mej, som vanligt då, alltid jag som gör någonting!?

hoppas ni ä nöjda nu tjejer, ni gör allt bara värre en vad det är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0