GONATT

Hallå♥
idag vart det ingen anna, så jag har mest suttit vid datan och myst lite, det har varit en innedag idag.
jag har gått igenom alla bilder på datorn och tittat album sen jag va liten och lite sånt hittade även halsbandet som det står namn och allt på en sån dära bricka, det kommer bild.
och nu ska jag maila till min mormor och tjata på henne om jag och syrran kan åka utomlans med henne i en vecka eller två, typ lite innan sommaren så man är brun tills sommaren kommer
Jag vet inte riktigt om jag är redo för vintern? men jag har ju köpt varma vinterkläder så vintern blir ju ganska mysig ändå.

aja, jag har iallafall snackat med min pappa och någon dag i veckan eller nästa helg att vi ska åka till IKEA och typ MIO och köpa allt som saknas här uppe, vi har bott här i 1år och 5-6 veckor kanske och vi är fortfarande inte klara med övervåningen, vi har ganska mycket kvar. så det ska vi fixa så fort vi kan. ska bli så härligt tycker jag!





nu får ni lit bilder sen jag va liten (A)




jag och elin/syrran





jag och syrran igen









så har vi min mamma och min syster när hon var liten

haha vi hörs imorron ha de bra, gonatt  KARM ♥♥





Kommentarer
Postat av: Anonym

så söööt!

2010-10-11 @ 08:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0