HAHAH!! KOMIGEN ORKA LÄS

haha hejsan, idag är måndag, första dagen efter helgen och man slutar 20 över 4..  plus att man kan nog säga att jag haft en otursdag idag, men rättaresagt en ROLIG otursdag.


Allt började i matsalen, jag satt och åt mat med frida, carro och yasmine, jag vet inte vad som hände men på något sätt så började vi typ skatta as mycket, yasmine råka typ komma åt min macka så den flög rakt in i fönstret sen så skulle jag gå och hämta macker till alla oss, så där gick man tvärs över hela matsalen men händerna fulla med mackor.
undra vad folket tror då liksom?  ( hmm hur många mackor ska inte agnes äta då? :O )
sen kommer man till bordet och ska hämta mjölk, till alla..  så när det är mitt glas så spiller jag så klart mjölk på hela stolen, åhh gud va vi skrattade, jag fick gå iväg och hämta papper, jag torkade av stolen, och gick och slängde pappret igen, sen skulle jag sätta mej på stolen igen och tänkte ( gud va skönt nu ska jag få äta min macka  puuhh)
men vad händer då?  jo jag har så klart ner mackan på golvet ...........      får gå och hämta en NYYYYYY, går och sätter mej igen, så visar det sig att jag har smör i pannan på armen och på tröjan? :O :S  då va det bara att gå och hämta papper igen, sen satte jag men igen, och åt frifullt på min macka, och verkligen NJÖT.

ni anar inte hur vi garva och garva och garva och garva, det va alldeles tyst i matan typ, och det man hör är ju så klart min jätte fina höga skratt.. hmm  inte bara liiiiiteee pinsamt...


aja det vart mycket skrivet som ni ser, men jag kunde inte låta bli att berätta vad jag varit med om.

men det här va nog den roligaste skoldagen jag varit med om på ett bra tag!

aja jag funderade på att hoppa in i duschen och stå där ett bra tag och baja njuta av värmen och raka benen och tvåla in mej och skrubba kroppen ordäntligt  eller var säger ni? .. hmm MYYSSS









lite saker från bilden som jag har gjort och håller på med






så vare plugg i det hära myset!!!!!!!!!!!

puss och kram vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0