DAGS FÖR MIN SAKNADE SÄNG

Jaa, efter skolan så va det bara att cykla hem, i det iskalla, det blåste så mycket och det var så kallt att jag började känna hur det börja rinna ur mina ögon, men jag lyckades komma hem hel fri från skador (A) :P haha skoja bara.
aja, jag har jag mest pluggat till prov, jag kom på att jag hade prov i hemkunskap i söndags, så jag har haft panik, men nu kan jag inte göra så mycket åt saken.

pluggandet gick väll så där, de jag störde mej på va min sper dryga fågel, som alltid ska skrika och vara arg, och bla bla.. jag vart arg och la mej och sov.. inte bra menmen

sen kom syrran hem och vi sa så här :

- elin skulle inte du hugga av huvet på deccie? :@

- jag har ju gjort det än gång, men den växte tillbaka igen.

- HAHAHAHAHHA
- HAHHHAHAHAH


elin igen - HAHAHAHHAAHHAHAAHAH   ( ehm jaa? hon bara började skrattaa åt det hon svarat igen?)

- men elin? moget..

och hon började skratta igen? :D:D hahah jaadu dålig humor vi har va? vad ska jag säga, hmm fått efter pappa (A)

aja inge mer med det, nu kommer det lite bilder





näsan ser BIG ut ? haha







sweet



- nä men, en hockey tidning :)
- hmm frida, ovanligt..  det ligger alltid en hockey tidning där -.-



se typ arg ut? :S

go natt sötnosar    KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0