EN DAG PÅ IKEA

Jaa då är man klar med allt.
jag åt pizza idag, sen åkte vi hem från IKEA med bilden full med saker.
Men det roligaste va att när jag lämnade in min sterio p¨å mediamarkt så sa dom att dom tänker inte laga den nå mera för att den har liksom lämnas in 3 gånger, så dom tog fram en annan som nästan är lika dan men dubbelt så bra ljud och mass olika saker man kan göra med den, den fick vi fast att den va dyrare en den som jag hade inan, väldigt snäll av mediamarkt tycker jag

och nu är jag hemma, fixat sterion tagit upp mina nya datastol, köpte 2 prydnaskuddar, ett öveklast och sen massa ljus, sen så kommer mitt skrivbord på måndag eller tisdag.

jag har inte saker kvar som fattas men de köper jag nästa helg när min syster är med.

nu sitter jag och camar med frida wandin, min underbaraste älskling





fick bild på den försa snön idag







de köpa vi, och sen beställt ett skrivbord till mej, 2 fötöljer och ett bord till det, 8000-10000 kr vart allt ungefär.





lovar er, super bra ljud i den

sen va det annat som inte är intreseant att se, ljus och sånt.. det kanske inte det här va eller men men xD

KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0