MMMMYYYYSSS

hejsan alla nu ska jag skärpa till mej med bloggandet ♥

Idag har jag inte gjort så mycket alls, jag sov över hos jessika inatt så jag vaknade hemma hos henne imorse, mamma och syrran kom och hämta mej vid 10 kanske, och då va det bara att åka hem och fixa med tomten, det är ju så att vi fick våran jord idag, så jag och syrran har trampat gjord hela dagen idag och vi fortsätter imorron.
Igår gjorde jag inte så mycket, jag var med jessika, viktor, och robbin, det va meningen att det skulle bli flera och att det skulle bli riktigt kul, men ist åkte vi bara runt i bilen, till olika ställen, och visste inte vad vi skulle göra, det jag kan säga är: MISS LYCKAD KVÄLL..  aja, nästa gång får vi dra ut lite tidigare och veta lite mera.

Nu tänker jag bara lägga in lite bilder på dom dagarna som jag knappt har bloggat



imorron blir det trampa mera sen så gräs och plantera träd, plommonträd, körbärsträd och persika träd.



Och idag vart det kina mat, alla i familjen tänkte på samma sak
det ser ut att vara mycket mer en vad det är.







mitt hår..












haha, så där ja, ja det bra vi hörs imorron, nu ska jag mysa sen sova ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

nice as! ;) <3

2010-10-04 @ 17:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0