HMMMMM

hejsan, igår va jag jag ju på alborgen med frida och johanna, och sen efter det va vi hemma hos mej och hade lite små kul, ni sa ju få lite bilder nu.
idag har jag inte gjort mycket alls, eller joo, jag har pluggat sen jag vaknade i morse till nu, ch kl är 20.43 just nu.
men här kommer bilder ♥







Om men ändå är i ett rum med musik, så vrf inte dansa?









haha inte överdirivet snygg, men den får duga idag.



Agnes ta inte så mycket kort hjälp johanna ist.
men frida vi har kört om den fler gånger johanna kan de dära.





vi som fuskar ;)



samma här (fuska) men inte klara vi den -.-





Snacka om vad jag blev glad när jag fick gör den hära banan.
jag halkade lite då och då, med händerna och hängde med halsen, haha men lyckades komma upp igen och krypa vidare, sen när jag skulle ner i ett pyttelitet hål fasnade jag i ett rep med foten fick panik. hahaha





här sjunger jag och johanna som tokar, skriker och är glada









gick från alborgen till statiol (stavning) 

ser ni oss på bilden kanske?















sen mys hemma hos mej.

ha det bra gonatt Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0