MYSIGT

hejsan söta
Idag började skolan som vanligt kl 08.10, dagen har gått bra, helt som det brukar.
Det som är mindre bra är att jag har omprov i matte och engelska

aja de ska väll gå bra,  det är mina första omprov sen ja började 7-an tror jag, kommer inte ihåg hur de va mellan 4-ran & 6-a.

aja, idag har jag inte gjort någonting, gick hem ensam efter skolan och gjorde ingenting, och för första gången orkade jag inte sitta vid datan? så jag tog en dusch så jag slipper göra det senare, och nu sitter jag här, och lyssnar på musik

PUSS













Ja nu är det så att jag tog inga kort på mej själv idag, och jag FÅR inte lägga ut några bilder på elin frida jessika yassie och carro.. -.-  dom är så råkigt  men aja

men ni kan få lite gamla bilder och någon från igår bara för att lägga ut bilder









hade bara en bild på frida på den hära datan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0