EN DAG MED FRIDA

Jaa, då var det dags att blogga lite!
Idag va det skola som vanligit, fast det var ju så klart inte en helt vanlig fredag, eller hur?  för nu har vi alla höstlov. Det känns super skönt med en veckas ledighet från skolan. Bara ta det lugnt haha neehrå.
Jag vet inte vad jag ska hitta på, på lovet. Har ingenting bestämmt tror jag. Ska iallafall träffa frida en hel del tror jag, och kanske johanna också.

Det var ju tänkt att det skulle bli ett litet halloween "party" men jag tror inte att det bli nå av med det, men vi får se.

efter skolan drog jag och frida till valbo, tog några varv på IKEA tralla sedan vidare till nånmöbelbutik i valbo.
Vi skulle även gå till MIO för att titta på saker till mitt och fridas rum. Hur vi skulle komma dit hade vi inte en aning om?  gick en omväg tror jag..  under någon tunnel vid elgiganten kom upp vid en konstig väg med 2 hus? vi ville inte gå tillbaka så vi gick in en bit i skogen, och såg MIO en bit bort, men för att komma dit va vi tvungen att klättra över ett staket och gå i diket på sidan av en motor väg, sen över ett till staket, jag lovar er, GUD va vi skrattade, liksom vilse i valbo? hur lyckad man, springer över motorvägar,och på sidan av motorvägen, bilar tutar och hela fadderittanlej. men tillslut kom vi fram, lyckat va;)

nog med det, hur ser erat höstlov ut? ska ni ha någon halloween "fest" eller nått sånt? vad ska ni isåfall vara för någonting?
kom igen kommentera och berätta♥














(frida kunde aldrig stå still när jag skulle knäppa på na)
så varie bild är så här suddiga -.-





en liten söt tomte (A)







JAAA MIO!!!!!



här springer vi efterlängtande till MIO



hittade den skönaste soffan i världen, ni anar inte hur skön den är.
är så otroligt mjuk, när man sätter sig i den så gungar sjävla "stolen" fotöljsitsen percis som en gungstol, sen på sidan finns det en "spak" som fäller bak med stolen och fram med ett fotstöd, man halvligger, sen kan man ta i lite med benen så åker man bak ännu mera, då ligger man ner.
Jag höll fan på somna i den! helt sjukt va mjuk den var. UNDERBAR.



tog den rätta vägen tillbaka, och fastnade på "donken" haha, bara för att jag inte kan stava till MaCdonals.



aha okej? kunde tydligen inte beställa 4 st utan bara 6 st. och vart tydligen billigare med en mellan pommes en med en liten pommes?  jag fattar liksom igenting ?



sen köpte jag det hära.

örhängen på glitter 89.50 kr

ringen på glitter 99 kr


ha det bra gonatt  KRAAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0