HÖHÖH

nu kommer det bara lite bilder på mej som jag tog för ett tag sedan, (A) hade inget att göra










JAAA, jag vet att jag ser lika dan ut på alla! HÖHÖHÖ





så hitta man typ as gamla bilder på datan :O

haha hela sängen full med rena kläder/underkläder. för er som ville veta

jag ska titta ut lite gamla bilder som jag lägger ut!

så om jag hittar några kommer dom nu :





jag vet, jag är super normal

bilder från i sommras









allt som blänker på denna bild är vatten, vi va i götebrog på lisseberg, och mot kvällen spöregnade det, alla personer som va där hade regnkläder eller sånna dära regnkappen typ, utom jag och yassie, vi sprang runt öerallt och åkte alla vattenkaruseller som fanns, och gjorde så att det skulle stänka så mycket vatten som mörjlig på oss, de va SKIT kul, ni anars inte hur kul denna dagen va.
nästa gång jag ska dit, då fan ska det spö regna! piska en hårt i ansiktet när man åker karusellerna, åhhh så mysigt!









HAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAH




om man ändå var där så vrf inte köpa med sig "LITE" godis hem?





jag lovar er , hon kommer bli sur xD





ja, bilderna ser inte så frächa ut, men det är liksom ljuset där jag tog bilderna som gör att det ser konstigt ut,

vill ha tillbaka färgen, men det skulle ju inte skada att vara brunare.



så har vi syrran elin, som alltid bilr brunast!!!!!!!!!!!


jaa asså, jag har för mycket bilder känner jag, kan dela med mej av flera senare, bara för att ha någonting att göra.

JAG ÄR BÄST PÅ ATT GÖRA LÅNGA INLÄGG... HEHE!!






Kommentarer
Postat av: Agnes

HAR INTE RÄTT STAVAT DÄR HELLER, GLÖMDE! <3 HEHE men jag tror ändå att ni ser vad det står :P

2010-10-05 @ 19:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0