VARM DUSCH!

HALLÅ!
Idag äre ju tisdag, en dag då skolan går otroligt långstamt.. och så va jessika sjuk

JESSIKA JAG SAKNADE DEJ IDAG!!  och du va aldrig sjuk igen!

Skoldagen har väll gått bra ändå men jag hatar att vi varie dag börjar kl 08.10 och typ den seanste dagen vi slutar är halv 4-ra.. hur jävla segt är det inte, och vi har aldrig sovmorron och slutar alltid sent, då kan inte skolan klaga på att vi oftast är sura eller typ inte lämnar in läxorna. Vi går fan upp tidigt slutar sent, sen lär man hem och plugga, eller om man tränar och sånt.. så kan dom också sätta 3 prov på en vecka..  JAG SÄGER BARA ATT MILBO SKOLAN SUGER!  plus att min pappa jobbar ju på skolan, så om jag kommer försent eller hoppt över någon lektion eller ja, varit "busig" så får han alltid reda på det och då måste man ha massa bortförklaringar, och inte fan ringer dom hem till dom andra som också gjorde samma som mej, utan bara säger till min pappa, bara för att han jobbar på samma ställe!  åhhh! cp äckel lärare!

Sen fick jag ju gå hem från skolan, för att mamma sjutsade mej till skolan idag.

aja, nu sitter jag hemma vid datan och är sugen på att duscha! gud vad skönt!




håller på och gör en ask på syslöjden, sen ska ja göra en halsduk när jag är klar












haha mm jo!

kramis bye vi ses senare♥


PS, ORKAR INTE TITTA EFTER FEL STAVNING IDAG!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0