TAGGA TILL DANS NUDÅ

Jaa nu är det torsdag och snart fredag, känns härligt.
Idag har det varit en lång skoldag och jag håller med vad jessika skrev på bloggen, att det känns som om vi slutade halv 10 fast vi slutade halv 4-ra.. dagen har iaf gått as långsamt.
Sen efter skolan tog jag jessika och elin bussen hem till mej och åt varma mackor.
Och ni sitter vi i mitt rum med 4 datorer, jessika har sin med sig elin har sin och jag har min oh syrrans data plus att fridas lillebrons data har jag också här XD haha
aja jag och jessika taggar till danes som börjar kl 7. Så vi hörs efter dansen, nu ska jag läsa lite till ett prov förhör jag ska ha imorron  KRAM ♥



PIZZA I SKOLAN IDAG











tripp trapp trull


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0