BORTA BRA MED HEMMMMMMAA BÄÄSSTTT!!

Hejsan alla läsare
Idag va det som alla andra skoldagar, vaknade som vanligt börade skolan som vanligt, men nu innan lunchen gick jag hem, fick ont imagen och vart arg på en lärare! Ska ta ett snack med mamma om den dära cp lektionen senare, nu ska jag bara slappa i soffan framför tv med datan iknät.

Men det är en sak, det är så att min lilla cp dataskärm har gått sönder igen, så liksom jag kommer kanske inte kunna bogga så mycket, det är väll isåfall om inte syrran är hemma eller om syrran inte har datan som jag kan blogg lite.

Så vi hör väll kanske senare eller imorron.

Ha det bra

Kommentarer
Postat av: .......

Hej Agnes, jag vill bara säga att jag blir lite halvt irriterad på dina inlägg, man brukar lixom kolla in dom innan man publicerar dom, du gör massa stav fel, och missar vissa bokstäver, de är många som blir irriterad på sånt skit, läs igenom dom och lär dig stava! MVH många irriterande läsare!

2010-09-14 @ 21:44:27
Postat av: agnes

svar till ......: hmm det har jag faktiskt inte tänkt på, ska försöka bättra mej

2010-09-18 @ 23:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0