EN DAG FULL AV SKRATT!

Hejsaan allla SÖÖÖTAA!!
Idag har jag haft en TOPPEEEEN dag tycker jag iallafall eller jaa helt okej, först va det ju skolan då gick humöret lite fram och tillbaka (A) sen så sista timmen då de va elevens val så va jag först sur sen vart jag glad igen fast jag ville så klart inte visa det för jessika och frida men det gick ju inte SÅÅÅÅH bra, aja iaf sen så åkte jag och frida hem till mej och gick upp till datan så klart, vi titta runt lite på facebook och snackade med johanna, sen så smsade elin och sa att hon va i hille och ville träffas så hon och johanna kom hem till mej och vi lyssnade på paows låt, sen fick frida för sig att klippa en tröja till mej av en LIDL påse, hmm passade perfäkt (A) sen så satte vi typ på någon låt som elin ville att jag skulle dansa till någon pizza låt eller nått, haha jaanii va vi skrattade, sen drog vi till hillirian och åt mat, och där satt vi ett tag och snackade och skrattade och hadde kul, efter det drog vi bara runt i hille och jaa bara hade kul.

Så nu sitter jag här igen framför min data och tittar på elin som ligger imin härliga SÄÄNGG! frida och johanna drog för en stund sen, och vi hade kollat på saw III med popcorn och läsk lite små godis, MYYYYYYYYYYYYYSSSSS

och imorron så blir det att johanna sover här vi får väll se om frida hänger på

HA DET BRA ALLLLLLAAAAAAAAA

PUSS&KRAAM  JAG ÄLSKAR ER TJEJOOOORRRR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0