EN SEG TISDAG

Hejsan alla söta, det blev inget bloggande i går, när jag kom hem så va jag alldeles slut i benen och trött så jag gick och la mej på en gång, efter att ha duschat så klart

Idag har skolan varit som alla tisdagar, då jag alltid är lite små tjurig, så har det varit varenda tisdag, det är den där engelskan som spökar.. usch jag hatar engelska, är fan det värsta som finns, förra året älskade jag engelska men nu är det helt åt andra hållet.
Imorron har jag iaf SO prov, vilket jag inte alls gillar, HATAR prov mest av allt, så vi får väll se hur det går, jag ska sätta mej isoffan eller i sägen och läsa lite so

vi hörs senare PUSS ♥



Nu vill jag verkligen ha en systemkamera!!!!!! bilderna blir ju cp!



haha min fågel -.- som aldrig kommer att dööööööööööööö
vette fan hur gammal hon är, men hon är blind och har en tumör i rumpan (A)
lite roligt för hon har samma namn som den stor bloggaren dessie,
fast min lilla fågel stavas deccie..    men jag lovar er, världens drygaste sak! men väldigt rolig, ibland.
som tex min syster vart arg för att hon alltid bajsar ner buren, och hon ville att deccie skulle bli rumsren och bajsa på ett ställe,

- deccie nu får du fan bli rumsren och bajsa på stenen ist för i hela buren :@

jaanii, tittar man in i stumpans bur nu så har hon bara skitit på stenen

så på den där bilder flyger hon in i syrrans säng:S  men det roliga är att när man släpper ut deccie så behöver man inte oroa sig för att hon flyger ut ur rummet, antingen kryper hon runt på golvet eller sitter och gosar i syrrans hår..  eller sitter på gardinstången ;D
jag har haft 4 vuxenfåglar och typ 10 fågelungar, men alla dog för deccie trampa ihjäl dom, blindafåglar ser ju inte vart dom går.. en lyckades överleva, men dog sedan, därför att hon hade brytit benen
ni får se bilder senare, plus att ni kan få se mina urgulliga marsvin.. som nu är döda men ändå..

hehe skaffa aldrig en fågel.. skriker HEEEEEEEELLLLLLLLLLA tiden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0